سه گانه آینده نگر دایهاتسو + عکس

دایهاتسو یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که به تولید خودروهای کوچک و بیابانگرد شهرت دارد. البته بخشی از اعتبار دایهاتسو به کمپانی تویوتا باز می گرد زیرا این برند در واقع زیرمجموعه ای از تویوتا به شمار می رود.

این خودروساز ژاپنی اخیرا سه طرح مفهومی و آینده نگر را معرفی کرده که در نوع خود بسیار جالب و قابل تامل هستند. انتشار تصاویر مرتبط با محصولات مذکور در فضای مجازی نیز بازخودر بسیار خوبی داشته است.

دایهاتسو نوری اوری محصولی است که بیشتر برای افراد با ناتوانی های حرکتی طراحی شده، خلاقیت دایهاتسو در ارائه راهکاری برای ورود آسان به خودرو و عدم تعویض صندلی در نوع خود بسیار قابل توجه است. علاوه بر این ظاهر خودرو نیز دوست داشتنی به نظر می رسد. سیستم ورود و خروج آسان در انتهای خودرو نیز مدنظر بوده و در مجموع خودرویی مناسب برای افراد ناتوان ارائه شده است.
محصول بعدی تمپو نام دارد که البته نباید با سدان جمع و جور فورد با نام کامپکت(محصول دهه 80) مقایسه شود. تمپو برای فروشندگان غذای سیار طراحی شده و انتظارات مخاطب از یک خودروی مخصوص غذافروشی را به شدت افزایش می دهد. اینجا خبری از مکعب آهنی تمام عیار با زوایای ناامید کننده نیست بلکه یک خودروی آینده نگر که در نهایت ظرافت طراحی شده و امکانات مناسبی نیز برای فروش غذا، بستنی ، آب میوه و ... در آن دیده شده است.
هیناتا ضلع سوم سه گانه های آینده نگر دایهاتسو را به خود اختصاص داده است. می توانیم هیناتا را یک مینی ون خانوادگی فوق العاده نام گذاری کنیم. طراحی خودرو بسیار چشم نواز است و خبر از سال های آینده می دهد. سیستم باز شدن درها و صندلی های متحرک هوشمندی مهندسی ژاپنی را به رخ می کشند. کنسول جلو نیز ظاهری شبیه فیلم های سینمایی دارد.

                    نظررررررررررررررررررررر  یادنووووووووووووووووووووووووون     نرهههههههههههههههه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: علمی و تکنولوژی ، ،
برچسب‌ها: